Livrarea si returul

LIVRARE:

Dupa ce Cumparatorul a plasat comanda, acesta va primi un e-mail de confirmare a comenzii. 

Comenzile plasate pana la ora 14.00 vor fi livrate in interval de maxim 48 de ore.

Livrarile comenzilor se fac prin intermediul firmei de curierat NEMO EXPRESS iar costul transportului este de 20 lei pana la 5 kg. Daca greutatea coletului depaseste 5 kg taxa de transport va fi de 25 lei. Daca greutatea coletului depaseste 20kg se vor livra doua colete iar taxa de transport va fi de inca 25 lei. Daca greutatea coletului depaseste 40 kg se va face al treilea colet.

In momentul preluarii coletului de catre NEMO EXPRESS, dumneavoastra veti primi un e-mail pe adresa din contul dumneavoastra. Acest e-mail este confirmarea faptului ca produsele au parasit depozitul nostru si contine numarul de AWB al coletului.

RETUR:

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform dispozitiilor O.G. 34/2014, in termen de 14 zile calendaristice de la data receptiei coletului si IN ACEEASI STARE IN CARE AU FOST RECEPTIONATE, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Contravaloarea produselor comandate se va returna in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data notificarii in scris a intentiei de returnare, cu conditia ca in acest termen, produsul sa reintre in posesia vanzatorului SI SA FIE IN PERFECTA STARE. In cazul in care produsul returnat de catre cumparator intarzie sa ajunga la vanzator, suma reprezentand contravaloarea acestuia (din care se scade cheltuielile de transport), se va returna numai dupa receptia fara obiectiuni de catre vanzator a produsului returnat.

La returnarea unui produs, trebuie mai intai sa ne contactati, formuland in scris pe e-mail sau prin posta o notificare a intentiei de retur si a motivelor renuntarii produsului. Este responsabilitatea dumneavoastra sa va asigurati de sosirea in stare buna a produsului la sediul nostru. Pentru a putea beneficia de returnare, produsul trebuie sa fie nedeteriorat, sa nu fi fost folosit si sa fie insotit de o copie a facturii si a documentului de plata. In vederea efectuarii returului, aveti obligatia sa ambalati produsul intr-un ambalaj care sa-i asigure integritatea.

Un produs este considerat deteriorat si/sau folosit daca prezinta modificari fizice, pete de murdarie, taieturi etc. Orice semn de uzura existent pe produs atrage anularea dreptului de returnare, fiind considerat produs folosit. Deteriorarile cauzate de nerespectarea conditiilor de utilizare, atrag anularea dreptului de returnare / garantie.

Returnarea se considera finalizata cand am receptionat produsele returnate, constatand printr-un proces verbal starea in care acestea se afla. In cazul in care bunul receptionat in urma returului este uzat si/sau deteriorat, cumparatorul va fi notificat comunicandu-i-se faptul ca returul nu se accepta si produsul achizitionat urmeaza sa-i fie retrimis.